درباره وبلاگ


فرقه ما با سایت هایی که ازشون کپی میکنیم اینکه شما میتونین تمامه چیز هایی که میخاین بدونه مطالبه اضافه پیدا کنین و دانلود کنید شما میتونین از منویی سمته چپ از قسمته موضوعات مطلبه را پیدا کنید .با تشکر فرهنگ مدیر سایت .
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 215
بازدید هفته : 411
بازدید ماه : 407
بازدید کل : 50328
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

DOWNLOAD GAME-DGA
DOWNLOAD ALL GAME HERE

 Driver San Francisco بازی بسیار زیبا و دیدنی Driver: San Francisco جاوا

منبع:downloadha

بازی جدید و جذاب Driver San Francisco را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.



ادامه مطلب ...


 Fim Motor pack بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4

منبع:downloadha

 

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی  از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید !  هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمائید.

 

|نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازي تکه کردن میوه ها Fruit Ninja - جاوادانلود بازي تکه کردن میوه ها Fruit Ninja - جاوا

منبع :asanmob

بازي جذاب تکه کردن میوه ها Fruit Ninja كه به تازگي در سال 2011 ارائه شده است. داراي گرافيكي بسيار بالا با صدا گذاري فوق العاده نسبت به نسخه هاي قبلي اين بازي ميباشد. اين بازي تحت فرمت جاوا براي گوشي هاي موبايل ارائه شده و بر روي تمامي گوشي هاي با رزولوشن 128x160 , 176x220 , 240x320 موبايل قابل اجرا مي باشد. و هم اكنون شما ميتوانيد از سايت آسان موب دريافت نماييد.



ادامه مطلب ...


 دانلود بازي بامزه خوک های جهنمی Pigs Of Doom - جاوادانلود بازي بامزه خوک های جهنمی Pigs Of Doom - جاوا

منبع :asandownload

بازي جذاب و بامزه خوک های جهنمی Pigs Of Doom  كه به تازگي توسط كمپاني HandyGames GmbH در سال 2011 ارائه شده است. داراي گرافيكي بسيار بالا با صدا گذاري فوق العاده نسبت به نسخه هاي قبلي اين بازي ميباشد. اين بازي تحت فرمت جاوا براي گوشي هاي موبايل ارائه شده و بر روي تمامي گوشي هاي موبايل قابل اجرا مي باشد. و هم اكنون شما ميتوانيد از سايت آسان موب دريافت نماييد.



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی

منبع :p30day

بازی کشتن زامبی ها مخصوص سیمبیان و آیفون Dalton The Awesome V1.06

Dalton The Awesome یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های زامبی است. در این بازی شما وارد یک شهر می شوید که سرتاسر آن را زامبی ها پوشانده اند. در این شهر تمام مردم بیمار شده اند و به هیچ چیز و هیچ کس رحم نخواهند کرد. در این بازیشما وظیف دارید برای نجات خود و دیگر افرادی که هنوز زامبی ها نتوانسته اند آنها را بیمار و یا بکشند با زامبی ها مقابله کنید. در اینبازی زامبی ها از هر راهی برای کشتن شما استفاده می کنند و در هر قسمتی از زمین و آسمان ممکن است وجود داشته باشند. زامبی از روی زمین به سمت شما حمله ور شده و یا از ساختمان های بلند خودشان را بر روی شما پرتاب می کنند. شما باید با دقت و سرعت عمل بالای خود از این حوادث دوری کنید. در طی بازی شما پرش های بسیار بلند با استفاده از اسکیت , موتور و... انجام می دهید و سلاح های مختلفی مانند اره برقی و تفنگ های خیلی قوی بدست می آورید و با استفاده از این سلاح و تجهیزات می  توانید دشمن را از پا در آورید. این بازی قابل اجرا  برروی گوشی های دارای سیستم عامل سيمبيان سري 60  ورژن 5 و  ورژن 3 و سيمبيان 3 و برروی گوشی های دارای سیستم عامل Ios 3 و بالاتر مانند Ipad, Ipod, Iphone می باشد.




ادامه مطلب ...


 بازی آیفون

منبع:p30day

دانلود مجموعه 13 بازی جدید و فوق العاده برای گوشی های آیفون

امروز با مجموعه 13 بازی جدید و فوق العاده برای گوشی های آیفون در خدمت شما دوستان هستیم ، این مجموعه بی نظیر دارایبازی های پرطرفدار و بسیار جذاب می باشد و به تمام دارندگان گوشی های آیفون پیشنهاد می کنیم که این مجموعه را دست ندهند ، لیست بازی ها در ادامه مطلب آمده است

 

لیست بازی ها به شرح زیر است :

 

Assassin's Creed II Discovery 1.0
Avatar 1.0.6
Hero Of Sparta 1.01
Ice Road Truckers 1.2
KungFuPanda2 Game-v1.0.02-TemkaK
NOVA 1.1.0
Quake 3 FULL 1.1
Resident Evil 4 1.0
Silent-Hill 1.0
Spore_Creaturesv1.0.0
Terminator 1.0.4
The Sims 3
Thor_1.0.2



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی فیفا

منبع :p30day

FIFA 12 یکی ازپرطرفدارترین بازی های فوتبال است که نسخه مخصوص کامپیوتر آن چند روز پیش در سایت قرار گرفت. حال این بازی را می توانید برای آیفون دانلود کنید. این بازی دارای گیم پلی کاملا حرفه ای و خارق العاده  می باشد و لذت واقعی فوتبال را برای شما به ارمغان می آورد. زمانی که شما این بازی را انجام می دهید انگار که واقعا درون زمین وجود دارید و با توپ واقعی در زمین در حال بازیکردن هستید. در این نسخه از بازی تمامی حرکات بهینه شده اند. تمام دریبل های دقیق در این بازی کنترل کاملی بر روی توپ برای بازیکن حمله کننده ایجاد می کند و زمانی که تاکتیک دقاعی برقرار می شود جای گیری بازیکنان ، قطع کردن پاس ها و تمامی تکل ها بسیار هوشمندانه طراحی شده اند. علاوه بر تمام اینها بازیکنان کامپیوتر از هوش بازیکنان حرفه ای برخوردارند ، نسل جدید از هوش مصنوعی با کاربردی بالا که تنها در این بازی خواهید دید. جای گیری ، تکل و قطع پاس ها به شکلی کاملا واقع گرایانه و درست در زمان مناسب از ویژگی های این بازی است. تاکتیک و زمان بندی در این قسمت های بسیار ضروری هستند.



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی کامپیوتر کم حجم و بسیار مهیج تارزان Tarzan PC Game

 

 

Disney نام شرکت سازنده کارتون بسیار زیبای تارزان می باشد که این کارتون خاطرات زیادی را برای اکثر افراد زنده می کند. این کارتون بسیار زیبا و پربیننده و خاطره انگیز که شخصیت بسیار محبوب و جذابی به نام تارزان داشت همواره در یاد علاقمندان به این کارتون باقی است. شرکت Disney که سازنده این مجموعه کارتون زیبا می باشد ، این بار بازی این کارتون زیبا را منتشر کرده که با همان سبک جذاب و دیدنی و پر هیجان تارزان می باشد. با تجربه این بازی دچار تب جنگل می شوید، از ویژگی های این بازی گرافیک با وضوح بالای سه بعدی آن است. برای اولین بار یک کاراکترانیمیشنی دوبعدی دیزنی به صورت یک کارکتر سه بعدی برای بازی با استفاده ازسی دی رام تغییر شکل پیدا می نماید. کاراکترهایی که در این بازی از فیلم حضور دارند ، می توان تارزان کوچک، تارزان بالغ ، جین، ترک، و Tantor را نام برد. با بیش از دو جین حرکت های عالی، تارزان می تواند به سرعت بدود، بپرد، از درخت ها بالا رود،شنا نماید، با یک نیزه به نبرد بپردازد، برروی یک پرنده سوار شود، برروی پشت فیلها د میان جنگل سروصدا کند، برروی درختان بید بچرخد، وبرروی درختان به گشت وگذار بپردازد. صداهای شگرف جنگل باعث می شوند تا جوی از ماجراجویی در هنگامی که در جنگل مشغول کشف چیزهای جدید هستید ، ایجاد نماید که البته این صداها از فیلم گرفته شده اند.

 

برخی از ویژگی های این بازی زیبا :

  • - تجربه و لذت انجام حرکات با شخصیت جذاب تارزان
  • - پیشرفت و موفقیت در بازی به صورت مرحله ای
  • - مشاهده داستان هایی مانند کارتون تارزان در جنگل
  • - نسخه بدون نیاز به نصب و پرتابل
  • - حجم مناسب به نسبت بازی های مشابه
  • - قابلیت اجرا بر کلیه سیستم ها
  • - سبک جذاب و هیجان انگیز بازی
  • - گرافیک و محیط بسیار جذاب بازی

 



ادامه مطلب ...


 

Blocks That Matter یک بازی پازل/پلتفرمر است که در آن یک ربات کوچک به زیر زمین سفر میکند تا خالق خود را که توسط شخصی ربوده شده را نجات بدهد.این ربات کوچک قادر است بلوک ها را مته بزند،آنها را جمع آوری و در فرمی دیگر قرار دهد.



ادامه مطلب ...


 دانلود رایگان بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Rio v1.2.2

این بازی از mihandownload کپی شده. 

 

نام بازی: Angry Birds Rio v1.2.2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
سال انتشار: March 4, 2011
نوع  فایل : کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: EXE
ناشر: Rovio Mobile
حمایت توسط : Rovio Mobile
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد

Angry Birds Rio جدیدترین نسخه از سری بازی های فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین هست که در تاریخ 4 مارچ سال 2011 میلادی توسط کمپانی Angry Birds Rio ساخته و منتشر شد. پرندگان خشمگین (به انگلیسی: Angry Birds) یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است.در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی‌ پرتاب میکنند، با هدف اینکه خوک‌هایی‌ که درون آنها پناه گرفته اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌او‌اس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده است. Angry Birds Rio v1.2.2 نسخه ای دیگر از سری بازی های پرندگان خشمگین میباشد که در طی آن پرندگان خشمگین دستگیر و در قفس زندانی شده اند و از راهی به ریو منتقل شده اند.آنها دوستان جدید خود را ملاقات می کنند و با همکاری یکدیگر در پی فرار از یک انبار متروکه به جنگل سبز میباشند.
دانلود رایگان بازی Angry Birds Rio v1.2.2 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


 در این بازی می توانید به جای یک کشاورز قرار بگیرید و تجربه های کشاورزی را بدست آورید! در این بازی محصول های زراعی را میکارید و پس از رشدشان، آن ها را برای بدست آوردن سود می فروشید. با یک کلیک می توانید خاک حفر کنید، محصولات خود را بکارید و میوه هایی که برای رشد آنها زحمت کشیده اید را برداشت کنید. پس از این، کار شما افزایش یافته چرا که نیازهای مردم افزایش می یابد. شما می بایست دامنه تولیدات خود را بیشتر کرده و مواد غذایی بیشتری چون پنیر، بستنی، کیک و … را به مغازه ها بفروشید. این بازی قابل حمل بوده و تنها با یک کلیک اجرا شده و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

Virtual Farm 2 تجربه مزرعه داری و کشاورزی با بازی بسیار زیبای Virtual Farm 2

 این بازی کپی شده از downloadha .

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی  جدید Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters

این بازی از mihandownload کپی شده. 

نام بازی: Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Golf) / 3D
سال انتشار: September 6, 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Electronic Arts
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد عنوان جدید از کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هستیم.نام این عنوان بازی فوق العاده زیبای Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters هست . بازی در تاریه 6 سپتامبر سال 2011 میلادی منتشر شد . همان طور که از اسم بازی واضح هست ،بازی بر محوریت ورزش زیبای گلف و لیگ های برتر آن می چرخد.برای اولین بار در بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters گیمر موفق به ایجاد یک رقابت کاملا واقعی و سه بعدی با ستارگان بازی گلف ایجاد نماید. خاستگاه گلف سرزمین اسکاتلند است. این بازی از چندین سده پیش در بریتانیا بازی می‌شده است. مشهورترین و قدیمی ترین زمین گلف جهان در شهر سنت اندروز در اسکاتلند قرار دارد و نخستین قوانین رسمی این رشته در شهر ادینبورگ پایتخت اسکاتلند نوشته شده است.بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters یک شبیه ساز بسیار موفق نیز هست.عنوانی که در آن گیمر احساس حضور در زمین ورزشی را حس میکند.تمرین های خود را به بهترین شیوه انجام دهید.رژیم غذایی خود را فراموش نکنید .سپس منتظر مسابقات بزرگ باشید تا بتوانید استعداد های خود را شکوفا کنید.گرافیک عالی و حجم مناسب و صدا گذاری فوق العاده  ، یک بازی فوق العاده حرفه ای را در اختیار گیمر قرار داده است و توصیه بنده دریافت این بازی هست.

دانلود رایگان بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters به همراه تعدادی پیش نمای در ادامه مطلب
...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما